sista dagen i thailand

nu har vi varit intensiva shoppare i tva dagar och vi vill inte se en affar mer. iallafall inte en affar med torgklader och bambusouvenirer. nu ser vi fram emot Sydneys utbud, med lite nya freshy klader :) vi var sa fruktansvart lessa pa MBK att vi undrade hur vi skulle kunna fordriva tiden. hur gor man det i Bangkok utan att stota pa torgklader & bambusouvenirer ? vi diskuterade bio, massage, cafe innan vi bestamde oss for att trotsa var okvinnliga sida, och darmed stryka en punkt fran var 100-lista. Vi har numera akrylnaglar, och vi har nog aldrig varit sa har kvinnliga nagonsin. men vi trivs med det :)

for ovrigt fullkomligt oser regnet ner, likasa asknedslagen & blixtarna, som duggar tatt.
sa det kanns ganska bra att vi om 6 timmar sitter pa flyget till Sydney, men det ar inte enbart med latta kanslor vi lamnar Thailand, vi fullkomligt alskar detta land & allt som hor dartill. men det finns mer kvar att upptacka for framtida resor : )

Kommentarer
Postat av: Eve

:) Jag ser fram emot att se allt du lyckats shoppa..fast jag ser ännu mer fram emot att träffa dig! Saknar dig helt otroligt mycket:P Och Hanna jag hoppas verkligen att du planerar in en resa hit till Skellefteå i sommar så att du får uppleva vårat "heta" uteliv;) Som jag lovade så har jag sparat en gång till dig :) Ta hand om er tjejer och ha en fortsatt underbar resa! Ps. såg ut som om ni träffat söta killar! ds.

2009-04-07 @ 19:29:08
Postat av: Lina

hej på er!

blir spännande med Australien :)

ni verkar ha festat loss på phi phi iaf - helt rätt! ;)

ha de gött! kram

2009-04-07 @ 20:37:40
Postat av: Gunilla

Härligt lång och intressant lista trots att den var intern ;) Bilderna förstärkte helhetskänslan! Det känns skönt att ni verkar må så bra och Nu väntar ju Sydney på er MED akrylnaglar! Kommer kanske på bild? Kram <3

2009-04-07 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0