tisdag, byron bay

idag spenderar vi var sista dag i byron bay.

vadret har inte varit alltfor mycket att hanga i granen, sa vi har forsokt sysselsatta oss bast vi kan. igar lanade vi cyklar och tog oss mot fyren & australiens ostligaste punkt. det var en promenad som heter duga, speciellt kravande nar flaset inte ar pa topp & regnet forsar likt ett vattenfall fran himlen. men det var roligt att testa att cykla har, och dessutom var vi sa otroligt snygga i vara hjalmar som ar obligatoriska.
annars har vi strosat i affarer, tittat pa film & pratat. sadant som vi ar riktigt bra pa :)

efter att vi atit middag kom tre killar som vi traffade i sydney over till oss for att dricka goon. anna hade dock ont i magen, sa hon var nykter & planerade en filmkvall. dock blev planerna andrade nar johanna kommer tillbaka & stortbloder fran fingret. sa da fick anna leka sjuksyster & pyssla om henne, medan asa & hanna dansade loss pa Cheeky's.

imorse oste regnet ner sa var sista soldag i byron fick stallas in, till fordel for Walk the line och mys pa rummet. ikvall blir det middag & lugna gatan pa hostellet for imorgon aker vi vidare uppat mot Surfers Paradise. Tips om aktiviteter, shopping & fest mottages gladeligen :)

(bilder drojer, det verkar inte som om en enda dator i denna stad kan koppla in USB)


Kommentarer
Postat av: frida

hej flickor...

okej surfers paradise ( gold coast) ni borde om ni inte redan bokat ngt i surfers, stanna en natt i coolangatta eller tweed heads, aka till burleigh heads greenmount beach, me famous snapper en grymt surf break, om ni vill se grym surfing.

sen e de grym outlet shopping i gold coast, eller lite utanfor, nerang southport rd. vet dock inte hur man tar sig dit utan bil..=)) men lar ga ngn buss eller sa.. hm vad mer kan man gora, finns ett STORT shopping centre, pacific fair. mkt grymt..=)

nar ni badar i gold coast, maste ni va forsiktiga, de ar valdigt stromt, ofta...och STORA starka vagor, sa dem MASTE ni dyka under nar dom kommer, annars kommer ni FLYAGA upp pa stranden.. !!! hm vad mer, vet inte riktigt, de ar massa theme parks man ga till, typ sea world och sant.. PUSS och Hej leverpastej och massa karlek...

2009-04-21 @ 12:19:51
Postat av: Anonym

Hej Gullungar

Eran blogg piggar verkligen upp. Sitter i min våning och har tråkigt – nästa vecka back to business again, jag står inte ut hemma. Funderade ett ta på att ta mina kryckor och åka till er, vare sig ni vill eller inte men så kom jag ihåg att baddräkten krympte i tvätten och är nu för liten. Dålig kvalitet!! Borde ”klagga”

Hanna, gulle dig, tack för din omtanke om min tå, men denna operation har varit planerad sedan länge. En stel stortå, s k artros som farbror doktorn fixat till. Nästa år tar vi vänster stortå. Funderar på att söka in till balettakademin och begära att få huvudrollen i Svansjön. Äntligen kommer jag att kunna gå på tå som jag inte kunnat på 30 år. Undrar om det finns någon åldersgräns. Ni kommer väl på premiären.

Nu skall jag bekänna en sak. Jag har varit otrogen, ja så illa är det. Eftersom jag inte vill göra någon illa så har jag gjort slut och jag lovar att för alltid vara trogen. När såren läkts kommer jag nog att bli förlåten av Fuji men just nu så vill jag inte visa upp Pink Lady för Fuji. Vi träffas inte i smyg men nästintill. Jag är så glad att vi fattat tycke för varandra. Önska mig lycka till

Övriga nyheter; Inget nytt på bostadsmarknaden för mig, räntan har sänkts ytterligare och står nu på 0,5%. Den här nyheten om räntan var väl viktig, eller hur? Prins Philip har gjort slut med sin tjej efter 10 år men har nu åkt på semester med henne, vilken skandal. Värmen börjar sakta komma och till helgen skall det visst bli +20 grader.



Gullungar var rädda om varandra och vänskapen

2009-04-21 @ 22:10:31
Postat av: Anonym

Förlåt förlåt för att jag tryckte för många gånger, riktigt så egotrippad är jag inte att jag vill ha min inlägg tre gånger



kram

2009-04-21 @ 22:15:30
Postat av: Olivia

Hej hej på er! :)



Jag kan härmed meddela att BOKEN ÄR KLAR!!! :D :D Halleluja! :D :D :D



Sen Anna, undrar jag hur det går för dig att beställa mat? ;) Använder du fortfarande "I take the same"? Hehehe... :P

Nu antar jag ju att din engelska kommer att bli så bra att jag inte kommer att våga öppna min mun nästa gång vi åker till London! :P



Massor av kramar!!!! Ha det BÄST!

Saknar dig massor! :)

2009-04-22 @ 21:58:27
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0