no more pensionarsliv !

allt festande vi valt bort till fordel for yatzy och cornetto, tog vi igen igar. och tredubbelt dartill. minst.
vi behover nog inte saga mer. men kul hade vi !

nar vi kom igar blev vi dock ganska besvikna. regnet fullkomligt oste ner och det var inga glada miner. men efter att ha bekantat oss med vara grannar, tva killar fran vanersborg, taggade vi till och det var vart det. phi phi ar verkligen festens paradis, vilket vi fick erfara igar (och tyvarr idag med :P) andreas o marcus ar tva superskona killar, sa jakla bra att vi imorse overvagde att flytta spara pengar & dela pa ett rum.  men nar vi aterkom till sinnets fulla bruk, insag vi nog att vi behover tva rum. en 140 sang pa 4 personer och ingen yta att rora sig pa, kan bli lite val trangt.
anna kopte forresten en ny svart klanning igar. haha.



ikvall fortsatter vi i samma spar, och hanna har lovat att sjunga Sommartider med det lokala bandet. hjalp !

Kommentarer
Postat av: Lars Öberg

Halloj Tjejer.

Nu börjar det likna nåt! Lite party skadar inte.

Pensionärsliv står vi för här hemma.

Nyheter från Sverige. Häcken-Malmö FF 0-1 i premiären. Med det resultatet leder Malmö allsvenskan. Bara två matcher på premiärdagen och den andra slutade oavgjort.

Kram på er båda - pappa Öberg.

2009-04-04 @ 19:21:17
Postat av: Gunilla

Håller med pappa Öberg! Pensionärslivet rullar på bra här uppe i norr ochså. Det "ruschigaste" som hänt dag (lördag) är att jag och Edith storhandlat och då menar jag MYCKET. Nu du Anna har lillasyster nästan kommit ikapp dig vad det gäller att få ner antalet varor i ICA MAXIs enorma kundvagnar. Och priset blev naturligtvis därefter, tyvärr. Imorgon ska vi festa loss på indisk hemmalagad mat(Edith ska laga nåt riktigt smarrigt av många konstiga ingredienser)sedan ska vi gå och se en föreställning med Norrdans på Nordanå.

För övrig så är det trivsamt lugnt, inget speciellt händer - och det njuter jag av!!! Just nu snusar Melvin i sin korg brevid mig så trivselnivån är hög... Varma kramar till er!!

2009-04-04 @ 20:31:47
Postat av: Amanda

Härligt, men var det allt som vi fick reda på... ni får allt skriva mer för oss här hemma. Vad innebär fest i Phi Phi är det mest svenska eller vilka får äran att dansa med er tjejer. Jag har hittat ett nytt uteställe här hemma med schlager bar som jag skall visa er här hemma. Spelas det någon bra musik hos er. Saknar er tjejer

2009-04-04 @ 21:37:34
Postat av: Amanda

Stanna borta länge, jag jobbar ihop pengar å tar en flygbiljett, så avundsjuk är jag på er just nu!

2009-04-04 @ 21:42:09
Postat av: Madelene

Så kul att höra att ni har det trevligt=)Att min och Martins resa närmar oss har gjort att vi börjat kolla vädret lite mer och då står det i princip att det regnar varje dag. Är det så illa? och regnar de hela dagarna eller endast någon timme? Tacksam för svar, massa kramar M:)

2009-04-05 @ 14:08:17
Postat av: Lisa

Hej mina tjejer. Nu börjar ni nog bli lite varma i kläderna tor jag;) Härligt!! Mer av denna stil. Saknar er.

2009-04-05 @ 16:44:08
Postat av: Anna

Hej tjejer!! Kul att läsa om vad ni har för er! Festa loss riktigt mycket nu, det är ni värda.

Va rädda om er, och vi Hanna ses förhoppningsvis på Kalles student =) Massa kramar en skåning

2009-04-06 @ 10:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0