inget för mig ? !




thaimat.
eeh. tack. men nej tack. vänligt men bestämt ; )
kokosmjölks grytor. tack men nej tack. curry. usch och fy. fried rice med ägg. tvi ! banana pancakes. banan och jag ? vi är inte bästisar. jordnötssås. njaaee. stark mat. gott men inte något för mina klena smaklökar.ett ord på thailändska kan jag. mai pet. lär bli en användbar fras.

hur ska nu detta gå ? jag vill ju förvalta mina 55 liter på ett bra sätt, och jag tror inte att proppa ryggsäcken full med blodpudding räknas in bland de bästa. eller ?

/ hanna

Kommentarer
Postat av: Evelina J

Hej, tänkte bara säga att jag hittat till eran hemsida och det kommer att bli grymt trevligt att få följa eran resa genom att läsa bloggen. Men jag hoppas verkligen att tiden ska gå fort medans ni är borta så att Anna kommer hem igen :)Just nu sitter jag grymt bakis och min mage vill bara vända sig ut och inte, usch äcklit. Men Hanna bara så att du vet så har jag sparat en fylla till att du kommer hit (A). Jag kommer iaf att kika in här så ofta som möjligt och hoppas verkligen att det ska bli era drömmars resa och upplevelser! Puss o Kram från Eve

2009-03-01 @ 11:12:42
Postat av: linnéa

tror att det är nu du kan få användning för pekbilderna i nya boken , det grimarserande ansiktet kanske var skapat med thaimat i åtanke ?



hanna , vi ses på torsdag & anna , vi får höras här :) KÄRLEK !

2009-03-03 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0