dagens

aktivitet: 4-islands tour
vader: vi klarade oss undan rusket!
kommentar: vara mammor skulle grata gladjetarar om de fick se hur ordentliga & ansvarsfulla vi ar
stolpskott: stockholmsfan som pratade sa fruktansvart mycket skit om goteborg. inte okej. inte okej!
varlden ar liten: anna stoter pa ett gigantiskt gang fran skelleftea
lyckokast: prutade till oss lite billigare boende
shakesmak: jordgubb & lime
coolaste: var guide, som dessutom var en fena pa svenska "jag har ont i magen"
skador: annas hogerta & hannas vansterfotsula & hannas kna. men det ar bara sma blessyrer bor tillaggas!
besvikelse: HALLAAA ! Kommentera mera !
panik
: VI FLAR !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch för dumma sthlmare!!! tänk att dom finns överallt, precis som skelleftebor ;) och vet ni va, jag gråter glädjetårar när ni skriver som ni gör...ja så naiv är jag, men undrar i samma andetag, visst har ni kul ändå?? KRAM från en mamma i norr! Älskar er!

2009-03-29 @ 17:08:35
Postat av: Anonym

fy för trista sthlmare! men heja hanna, å heja gtb, å tänk att världen är full av Skelleftebor!!

Jag blir nästan rörd över dagens kommentar, men tänker att ni inte ska vara för präktiga så att det inskränker på "rolighetsgraden" ;)för jag räknar med att ni har skinn på näsorna som är skarpt nog att tygla de flesta - och det mesta - eller har jag fel?! Kram från en lugn mamma i norr. Älskar Er!

2009-03-29 @ 19:55:39
Postat av: Anonym

.... Har jag kommenterat klart för idag tycker ni?? Eller ska jag Kommentera ännumera, eller skäms du över mig nu Anna :) Mamma

2009-03-29 @ 19:57:45
Postat av: Olivia

Tjoho, nu har jag ändrat lite... hoppas det blev rätt! :P



KRAMAR!

2009-03-29 @ 21:50:09
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/
Postat av: Elin

Sjukt snygga solglasögon ni har!! är det thailand eller hemifrån? Har ni bestämt vart ni ska sen eller?? Kram Elin

2009-03-29 @ 22:18:56
Postat av: Lars Öberg

Halloj.

Att en stockholmare snackar skit om Gbg beror enbart på att man har dåligt självförtroende och dålig självinsikt.

Tro mig, jag är van som skåning och inte imponerad över en sådan huvudstadsmentalitet.

Det slår bara tillbaka på dem själva.

Skönt att ni har det bra och att ni är ordentliga och ansvarsfulla men som Annas mamma säger glöm inte att ha skoj!!!

Skall snart fara till Norrköping men följer er blogg på distans. Många kramar till Er bägge från Pappa Lars







2009-03-30 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0