koh tao

efter en lang natts bussresa, vantan i odemarken och en minst sagt turbulent batfard (dar 75% av passagerarna hangde over relingen) kom vi fram till koh tao imorse! underbart vackert och harligt sa har stannar vi ett tag till :)
vi funderar pa dykarcertifikat eftersom koh tao ar kant som ett dykparadis, men anna ar lite tveksam med ursakten "jag ar radd for att fa cellskrack" om det inte blir det, ar det inte fy skam heller eftersom snorklingsmojligheterna har verkar vara oandliga ! vi bor i en liten bungalow for 300 baht natten, med varmvatten ! och handiga som vi ar, lyckades vi spika upp myggnatet med hjalp av en deodorant ! vi citerar robinson-birgitta: KVINNOR KAN !


Kommentarer
Postat av: linnéa

vad ni är duktiga som spikar med deo :)

riktigt imponerad av er , era små backpackers !

men jag är inne på samma spår som anna

vad gäller dykningen , obehagligt under vatten .

är väl i och för sig det som är tjusningen ?

men dyker ni så ta det lugnt , simmar man upp

för snabbt kan man spränga lungorna . och där

har ni anledningen till varför jag håller mig till

snorkling . även om det också ger mig panik !

vilka fina kläder ni verkar ha inhandlat :)

alla gåvor vid hemkomst är välkomna , haha !

KÄRLEK , linnéa .

2009-03-16 @ 19:10:03
Postat av: Lars Öberg

Halloj. Är i Hönefoss i Norge. Här behövs definitivt inget myggnät. Möjligtvis deodorant.

Om ni har mod och möjlighet - Prova på scuba diving. Det är en helt ny värld som öppnar sig för er.Annars är snorkling också en höjdare utom för mig som blir solbränd på flinten som sticker upp över vattenytan. Men det finns ju badmössor!

Gott att ni börjat shoppa - något som även jag behärskar. Det gäller bara att komma igång sedan ger resten sig själv! Många kramar till er bägge. Maxi-Lars =:o)

2009-03-16 @ 19:19:12
Postat av: Anonym

Hej töser

Vissa reser långt andra = jag reser till Ullared i eftermiddag. Gissa om jag skall shoppa-loss. Inte nog med det jag sover över på motell och fortsätter shoppandet i morgon.



Kram på er och var rädd om varandra.

Hälsningar från ett soligt Göteborg

2009-03-17 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0