lite svar : )

Mammi & Pappi, Schwarz & Oberg !
Ni behover inte vara oroliga. Att vi ar ordentliga o ansvarsfulla betyder absolut inte att vi inte har roligt ! Vi smorjer in oss ordentligt med solkram, solar i skuggan, tvattar oss & vara klader med omsorg, ater ordentligt, sover bra & tar det lugnt med alkoholen. Okej, vi kanske lever lite pensionarsliv, men just nu trivs vi valdigt gott med det. Men pa torsdag aker vi till PhiPhi, och dar ska vi vara riktigt odragliga & oansvarsfulla som man bara kan vara. Okej, lite overdrivet kanske :)

Elin !
Vara glasogon ar inhandlade har i Thailandet for en mycket billig penning. Nastan gratis. Nastan akta dessutom (nooot) Pa torsdag aker vi till PhiPhi.

Olivia !
Tusen miljarder tack for hjalpen !


Imorgon ska vi ut pa aventyr igen. Da far ni veta mera !

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det "äkta" Ray bans??? I alla fall I löööv them!!

Ha det så himla bra på phi phi! ta er upp till view point det är helt klart svettigt men värt!!!

Puss o Kram

2009-03-30 @ 21:48:47
Postat av: Gunilla

Så det blev PhiPhi ändå - kul! Gillar att ni solar i skuggan - ett i längden vinnande solkoncept enligt mig. Längtar att höra mer om era äventyr!

Kram <3

2009-03-31 @ 08:08:07
Postat av: frida

Heeeeeeeeej flickor....later som ni har de toppen bra ju... fan va kul med en elefant mitt i the river..haha.. fast inte sa kuk att baten valte.. men ni verkar ha overlevt. snart ses vi har over... langtar massa... jag aker dock fran agnes upp till emu park den 17 april, sa vi far ses dar uppe.. jag hoppas verkligen att ni kan komma dit.. !!!??? eller ni maste rattare sagt.. :) jag har dock inte manga dagar dar uppe.. aker ju hem den 29.. men gor vad ni maste pa vagen och allt.. sa lat inget hindra er ok..

ses snart och ha de absolut toppen...langtar efter dig PUSSAR frida...

2009-04-04 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0