morbultade !

men glada vaknade vi idag, en ny dag pa koh tao.
gardagen tog hart pa orken, sa kvallen spenderades pa en restauang, atandes och tittandes pa Borat (alla restauranger har bio pa kvallarna), som bjod pa manga skratt. innan vi begav oss hemat tog vi oss en drink pa stranden. lite lyx var vi varda :)

imorse borjade vi dagen med en kontinental frukost och sedan ner pa stranden. mycketmycket valbehovligt! dar har vi agnat oss at snorkling (sjuuukt fina fiskar!) och vart nya projekt ; 100 saker att gora innan vi dor. vi skriver varsin lista, och nar den ar full visar vi varandra, och dessa saker ska bockas av, en efter en. forhoppningsvis stryks nagra under resans gang !
nar magarna borjade langta efter mat borjade vi prata med en svensk kille, adam, som vi lunchade med pa var nya favoritrestaurang. trevligt!

saltvattnet ar inte alltid uppskattat sa vi bestamde oss for en snabbdusch i bungalowen innan vi atervande till var lodrata stallning. anna kom ut lika snabbt som hon gick in, gallskrikandes, och vi motte var nya sambo for forsta gangen. efter lite gallskrik och slag pa dorren forstod den nog piken att den inte var alltfor valkommen och forsvann. nar anna skulle duscha en andra gang pa kvallen, upprepas samma incident en gang till. odlejaveln verkar trivas i vart badrum. bara kroppen ar nog cirka 20 cm lang. vi har startat ett krig. vi mot odlan .


vi har sagt det forut, men det tal att upprepas; vi blir valdigt glada for alla kommentarer, det betyder jattemycket! ett hej gor oss jatteglada !

puss & kram fran hanna & anna !

Kommentarer
Postat av: Lars Öberg

Hej.

Det är ju riktigt kul att följa Er på Bloggen.

Intressant det här med Ödlan. Den kanske skulle varit fastkedjad i stället för den dä stackars apan som omnämndes för ett par dagar sedan.

Ni har i alla fall kommit en bra bit närmre the real wildlife jfrt med Kungälv och Skellefteå.

Håller med om att snorkling är en höjdare (kanske inte i Falsterbokanalen) men i klara vatten med mycket annorlunda och färggranna fiskar. Även undervattensväxterna brukar vara fantastiska.

Jag få nöja mig med att titta på detta på Google Earth. Saludos Paps

2009-03-19 @ 14:59:48
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-19 @ 15:03:12
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: maggie

Hej på er!

ni är så flitiga på bloggen!

det gillas, och bilder gillas, meeera bilder :D

njut av livet där borta tjejer =)

, maggie

2009-03-19 @ 17:21:54
Postat av: Lina

Fina bilder! och färg har ni börjat få ser jag :)

nej jag är inte avis inte... ;)

ser såå underbart ut!

fortsätt ha det bra, PUSS

2009-03-19 @ 17:38:45
URL: http://mannberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Så himla trevligt ni verkar ha, hoppas att ni fortsätter att ha en underbar resa, TA HAND OM ER!!!



puss Sofie :=)

2009-03-19 @ 20:00:08
Postat av: linnéa

jag är redo att byta min mikroekonomi alias matte c mot er thailandsvistelse närsomhelst . och jag kan tänka mig att ni är sugna på lite ombyte , ni har ju ändå varit i samma land i säkert två veckor nu ;)

just let me know och vi löser det ! ta hand om er mina hjärtan . kärlek linnéa

2009-03-20 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0