vi solar med stil!

ata, sova, sola och bada. de fyra grundstenarna i varat liv just nu. och vi maste erkanna en sak, det ar faktiskt alldeles underbart skont! inga tider ska passas och idag lag vi pa stranden enda fram tills vid sex pa kvallen. och da ar det fortfarande varmt, en sak kan vi saga er - det tycker vi om! och sen, nagot mycket viktigt! vi borde fa pluspoang och alla stjarnor i kanten som man kan fa pa dagens solning, insmorjning och skuggsolning och tro det eller ej, MEN VI HAR FATT FARG ANDA! lite roda kanske, men det raknas inte .. kroppen svider inte av solens stralar och inte heller har vi frossa av for mycet sol, nej nej - vi solar med stil :)


svar till mormor mimmi: vi stannar pa koh chang fram tills pa lordag da vi aker tillbaka till bangkok innan vi ger oss av pa vidare aventyr :)

KARLEK!


Kommentarer
Postat av: Lars Öberg

Här hemma får vi smörja in oss i skidvalla i stället för solcreme!

För tillfället vräker ,nåja, singlar i alla fall snöflingorna ner över ett kallt och gråtrist Gbg.

Det är i alla fall gott att ni har det bra och njuter av er vistelse i Thailand.

Sköt om Er! Kram från Pappa (Maxi-Lars) Öberg

2009-03-12 @ 13:42:10
Postat av: Åsa

Hej Anna:) Visst har du fått mitt sms? Vi är i Hua Hin nu. Gick som sagt inte att ta sig direkt från Ko Pangan till Ko Chang så vi var tvugna att ändra om i vår resplan:/ Känns som om vi åker om varandra hela tiden:( Men vi får se till att träffas upp i Sydney om inte annat, ni kommer väl dit 7 April eller hur var det? Ha det bäst och fortsätt sola med stil!;P



Kramar

2009-03-12 @ 16:40:36
Postat av: linnéa

alltid lika härligt när andra har det bra i värmen

och man själv frusit av sig tårna på grund av en

snöstorm som bestämt sig för att komma och förstöra

våren . kan låta lite bittert , men det beror på

att det är jäävligt bittert just nu ! fast jag är

faktiskt riktigt glad för er skull också , är inte

helt hjärtlös ;) tänker på er massor ! LOVE .

2009-03-12 @ 19:20:24
Postat av: Edvin

Men oj, här hittade jag visst dig Anna!

Låter som ni har det nice där i värmen...Är inte alls avis!

Vi har ju faktiskt -2 och snö här..!;)

/Edvin

2009-03-12 @ 19:49:17
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Lina

åh låter underbart!

jag är absolut inte det minsta avundsjuk..nejnej inte alls!

ha det underbart :)

vill höra vart ni åker sen!

kramar//Lina

2009-03-13 @ 08:34:47
URL: http://mannberg.blogg.se/
Postat av: Mamma Gunilla





jag ska inte säga, vad vad det jag alltid sagt dig anna, att skuggan är (...) ja du vet!! lyckligt konstaterar jag att du nu (äntligen)gör egna erfarenheter utan mitt gnäll o tjat ;-) Här uppe i norr är det, fortfarande 1 meter snö, inget dropp från taket utan långkalsonger fortfarande på... så tjejer njuuut, och jag njuter med er. KRAM till ER båda från Gunilla

2009-03-13 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0