Agneswater

en valbehovlig forflyttning !
dock var forflyttningen nagot av det drygaste vi nagonsin vart med om.
vi vaknade upp okristligt tidigt i hervey bay igar, och (suuurpriiise) regnet oste ner. sa gardagen spenderades med yatzyspel & film innan vi satte oss pa bussen. trots att det endast var fyra timmars fard var det olidligt .. vi var trottare an trottast men det gick verkligen inte att sova. ingen film visades. vara ipods hade slut batteri. vagen var for ojamn for att lyckas halla yatzytarningarna ovanfor golvet. skymningen gjorde oss ledsna. sa nar vi antligen kom fram till agneswater och cool bananas var vi lyckliga. och det basta. vi behovde inte ga mer an over gatan for att komma till hostelet. ett skont & avslappnat hostel dar man genast kande sig valkommen & hemma. den franske kocken stod i full mundering & utfodrade hungriga backpackers.

imorse sag vi en liten gnutta sol & vi tog vara pa den, sa formiddagen spenderades pa stranden. under var heltiska tid i vagratt position stallde vi frragan: ska vi ga tillbaka till vart hostel & laga lunch eller ska vi kopa fardig? svaret kom direkt fran anna 'vi koper, annars blir det sa himla stressigt'. valkomna till vara stressiga & hektiska liv :) 
 sa vi promenerade till Latino cafe, dar frida jobbat. dock var det (forlat frida, men det maste bero pa att du slutat!) en besvikelse. annars har vi dragits med i agneswaters lugna tempo - vi har chillat i hangmattor & producerat nya yatzybrickor eftersom det blocket vi hade med oss fran sverige har borjat bli orovackade tunt ...

ett stort grattis till edith pa fodelsedagen fran oss bada :)

PUSS & KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdaterad och nöjd :) (L)

2009-05-13 @ 20:25:33
Postat av: frida

vad mer ær planerna før agnes nu då?? jag hoppas ni ska surfa lite?? och gå stranden och lite sånt??

Va va den stora besvikelsen då..?? allt jag ætit dær har vart Yum.

PUSSSAR o njut.. jag vill också vara i agnes..

2009-05-13 @ 23:06:06
Postat av: frida

jaaa man handlar mest på IGA, och ja de ar dyrt som attan, men sånt e livet.. brukade stor handla nær vi akte till bundy eller gladstone..:)verkligen åk till revet, ni maste de, de ar de bæsta stallet att aka till revet på på østkusten sa ni vet. massa skøldpaddor, manta rays, och sant. skit vært verkligen.. inte alls fins i cairns..sa ni vet. puss puss

2009-05-13 @ 23:16:49
Postat av: Lars Öberg

Halloj.

Verkar som att er tillvaro är ganska "laidback".

Och det är väl gott för det är ju så det skall vara.



Nytt hemifrån:

Totalt händelselöst frånsett att jag blivit utrustad med en stegräknare i en hälsokampanj på jobbet. Jag går betydligt mer än vad jag trodde men det beror väl på att jag glömmer var jag lagt mina glasögon och mobil så att jag får springa runt och leta.



+8 grader i morse så den stabila värmen har ännu inte kommit.



Ha det himla gott!

Många kramar Maxi-Lars



2009-05-14 @ 09:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0