Leeelaaax !

trottheten fran fraser sitter fortfarande kvar & besvarar oss. men inte klagar vi, visst ar det underbart att ligga som plattfiskar och mest gora ingenting pa dagarna. och da ar det skont att det inte finns sa mycket att gora :)

dock tog vi vara trotta kroppar ut pa lite aventyr igar. scooterroo, som det sa vackert kallas.
cirka 40 personer, hyr scootrar & kor runt i agneswater & 1770. hanna var sa nervos sa hon skakade innan, men efter ett par kilometer kandes det okej, och det var jatteroligt. vacker natur, vi kom nara kungurus i naturen & fick se en riktigt vacker solnedgang. bilder kommer (och ja, vi har tillrackligt med sjalvdistans for hela sverges befolkning for att lagga upp dom, haha - har snackar vi tontvarning pa hogsta niva ...)

de senaste dagarna har vi stott pa mycket droger. alla i var fraserbil var saa chockade att vi aldrig rokt pa, deras hakor nar vi sa detta hangde nere vid bilgolvet av hapnad, med meningen: vada, har inte alla gjort det? pa detta hostellet finns en weedhorna, dt man gar och roker pa, och igar kvall blev vi involverade i en tjejs stora problem: hur man kan ga pa toaletten, torka sig - samtidigt som man har hela handen full med weed. hmm . ar det vi tva som ar naiva, eller ar det sverige som ar unikt? oavsett svaret, fortsatter vi oss att halla avstand fran detta.

vi har aven fatt reda pa att thaiair ville satta oss pa ett plan till kopenhamn, men detta var inte vi sa sugna pa, sa for att komma tll stockholm aker vi en dag senare. men inte hanger vi lapp for det inte :)

imorgon aker vi upp till airley beach for tva dagars segling runt, whitsunday islands. vi ber till vadergudarna & hoppas att ni gor detsamma :)

Manga varma kramar !

Kommentarer
Postat av: Lars Öberg

Hallå små änglar.

Jag är stolt över ert avståndstagande till de droger som ni nämner.

Ni är inte alls naiva utan detta visar att ni är

ytterst intilligenta.

Jag vet att i vissa länder är man mer liberal när det gäller drogpolitik.

Apropå droger- Carl-Johan skriver om en blå vallmo i sin miljöblogg i dagens nätupplaga av GP



Eftersom Whitsunday islands ser ut att vara riktigt fint hoppas jag att ni får mängder med gott väder och vind för seglingens skull!





Maxi-Lars Stegräknarblogg:

Har sedan morgonen gått 6314 steg vilket motsvarar 4735 meter (75 cm/steg).

I skrivande stund är klockan 13.30 så det innebar att jag tog en långpromenad i ett solbadande Slottsskogen.Tyvärr kan jag inte lägga in något foto så ni får fantisera hur det ser ut när jag tar mina älgkliv. Mötte Yannick Tregaro som tränar inför Göteborgsvarvet - går av stapeln imorgon.

Det tempo han höll had jag klarat i 50 cm sedan hade jag varit heltslut!



Många Kramar

2009-05-15 @ 13:40:31
Postat av: Anonym

Hej Gullungar



Lördag förmiddag, kl 11,00 solen skiner från en molnfri himmel dock är det ganska kyligt. Idag håller jag mig från stan så jag inte hindrar alla löpare. Kallas för lillmaran tror jag



Jag ser så fram emot att få höra mer om era äventyr när ni kommer hem. Tänk alla minnen ni har med er i bagaget, dem kommer ni att leva på länge länge. Tänk alla tokigheter som ni kommer och skratta åt. För att inte tala om er vänskap den kommer alltid att finns trots många allt för många mil mellan er.



TT rapporterar

Vår prins har fyllt 30 år,

Malena tänker sjunga sk-en ur alla (Malenas ord inte mina) ikväll.

Sveriges ekonomi är fortfarande dålig, men det kommer att vända en dag

Ingen bostadsrätt i sikte för skrivaren – hjälp jag vill flytta

Tåstatus, fantastisk, tränar hårt för min roll i Svansjön,



Kvällen tillbringar jag med Maxi-Larsa och the Sleeping Beauty. Ikväll tänker jag se till att hon håller sig vaken, i värsta fall får jag väl nypa henne, lite lätt bara, jag vill ju inte skada din Mammi, Hanna. Har jag tur blir det grillning i trädgården, Din Pappi är ju så duktig i köket.



Maxi Lars använder stegräknare, det skulle jag med behöva. Jag har två st men inte klarat av att ställa in någon av dem. Jag tror Maxi-Lars fixar det på nolltid för mig. Jag har lärt mig att allt över 7000 steg är bonus. Undrar om din Pappi vet det.



Nej Gullungar nu skall här diskas, bäddas, tvättas mm mm, att köpa hushållsnära tjänster är inget för mig, är för snål.

2009-05-16 @ 11:58:23
Postat av: Anonym

Glömde det viktigaste

var rädda om varandra och vänskapen

Renate

2009-05-16 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0