Svar

hostelbytet imorse gick inte sa smidigt som vi hade hoppats pa :P efter ett missforstand och en timmes vantan pa varandra ( vi och var hostelupphamtare) fick vi kasta upp vara enorma tungviktare pa ryggen och traska mot det nya hostellet. tacka gud for att vi rekade laget igar & visste vart vi skulle : )

idag fortsatter vart pensionarsliv i vantan pa fraser. parkmys, lasning & yatzy. lite affarsspaning & mathandling, matlagning och en valdans massa somn - det ar vara dagliga rutiner har i det somniga Hervey Bay. Men som vi sa idag 'hellre varmt & lite sol i Hervey an kallt och en massa regn i Noosa'

Nu ska vi svara pa lite fragor:

Lina:
Huuuur fint som helst :)

Mamma Ewa:
Japp, Hanna har deklarerat !

Mia:
Fruuuktansvart dalig planering av dig :) Vi anlander pa Arlanda den 26e maj; ILLA

Helen:
Vi funderade ett tag pa att ge upp & atervanda till Thailand. men vi ar glada att vi tog vart fornuft till fanga och gav det en andra chans. du stallde dessutom fragan vi helst undviker: hur ska vi fa med allt vi kopt? det undrar vi ocksa. vi har skrivit en lista pa allt som kan kastas, och prioriteringsordning pa var packning. apropa det: elin, kan jag kasta reselakanet och myggnatet innan vi aker hem?

Nils:
Tack for tipset med tangentbordet - hade vi ingen aning om. men det var lite for krangligt, nu har vi antligen kommit in i deras tangentbordsuppbyggnad :)

Jannexet:
Vad bra att ni blev glada for kortet ! Jag kommer och jobbar hos er i sommar, men jag kommer och halsar pa er nar jag kommit hem :) Maten i Australien ar nastan som maten ar i sverige. man har inte rad att ata pa restaurang varje dag, for da blir det dyrt! Kalkon ar till skillnad fran sverige valdigt billigt och ats ofta har (kalkonerna finns overallt) om vi ater inte glass till efterratt varje dag, men ibland lyxar vi till det, och det ar gott! det finns samma glassar har som hemma i sverige. Jag har shoppat ganska mycket nya klader, men min vaska borjar bli tung nu sa jag far nog ta det lugnt med kladshoppingen.

VI SAKNAR ER  (& en liten del av oss ar lite skadeglada att ni fatt kallare vader ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

HEJ ANNA, DET LATER SOM EN UTMARKT PLAN ATT SES OCH FA LITE TIPS FRAN ER SOM KAN STADEN! ;) Vi ska hoppa fallskarm som vi redan bokat den 20 Maj och vi befinner oss dar mellan 19-24/5. Men vad sags om att ses den 21:a? Ska vi saga typ utanfor operahusets entre och en tid eller ska vi horas nar vi kommer till Sydney? Hur far jag lattast tag pa dig? PUSS!

2009-05-07 @ 15:02:19
Postat av: Elin

Ja för mig får du slänga allt men myggnätet är Renates så det kanske du borde fråga henne om =) När åker ni till Fraser då?? Hoppas allt är bra!!! Puss o Kram

2009-05-07 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0