Valborgsmassoafton & 1:a maj

nu har vi firat in varen for ett flertal ar framover. vi forsokte fa folk att fira valborg istallet for hollands drottnings fodelsedag, och det gick val .. sadar. men folk firade, och oavsett anledning sa var vi nojda :)
kvallen borjade med var nya paradratt - sjuuuukt gott  - och skoljdes ner med goon. en perfekt borjan pa en grymt lyckad kvall. lekar & dans varvades med biljard & prat, innan det var dags for utgang. ett stalle med enbart backpackers & ol for 2 dollar! (4 litersbaginboxvin for 10 dollar/60 kronor - alkoholuppmuntran kanske? speciellt nar en 50 cl cocacola kostar 3,50 dollar!) valborg blev atminstone infirad for var del och vi hade en grymt rolig kvall. PUNKT.
daremot var inte denna dag lika rolig, men det var gardagskvallen vard. formiddagen spenderades pa stranden, i vagratt position, tillsammans med var nyfunne kaliforniske van, Seton, som larde oss vissa ord & uttryck. sa nu vet vi antligen vad vi ska svara pa den underliga fragan : whats up? man svarar: not much :)
efter lite nodvandig shopping blev det bums i sang innan middagen. nu ar det full fart med maskerad pa hostellet, men med en nyinskaffad kortlekt, yatzy & choklad blir det lugna gatan for oss. ytterst nodvandigt. och annu battre kanns det nar regnet oser ner utanfor.
imorgon bar det av mot Noosa :)

hoppas ni mar bra & har haft en lika bra valborg som vi :)
KARLEK !



Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, den där väggen känner jag igen :D och posen med! Hoppas ni hade det bra i Mooloolaba, det hade i alla fall jag! Och Hanna, kommer du hem på måndag den 25e? I sånnafall bokar jag Pers veranda då med, det är klart att du ska vara med på reunion! SAKNAR DIG! Tänker på er (L) KÄRLEK

2009-05-02 @ 11:03:52
URL: http://baralitebitter.blogg.se/
Postat av: Mia

Men nej, när är det du kommer? Nu har jag hört andra rykten här och enligt de är det efter att jag åkt tillbaka till sthlm den 26e. Vad är det här för kass planering jag har gjort... LOVE

2009-05-02 @ 15:57:00
URL: http://baralitebitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0